Office Home & Business 2016

Disponibil: In stoc
Cod produs: O16HB
1186.00 LEI278.00 LEI
Adauga in cos
Livrare: Electronică (ESD - Electronic Software Delivery)

Valabilitate : nelimitată, valabilitate permanentă;

Garanție : 12 luni;

        vServiciu gratuit de asistență tehnică (on-line);

Domeniu de utilizare : în domeniul “business” sau în regim “home”(utilizatori privați);

Timp de livrare : între 10 min. - 2 h de la validarea comenzii;

* Livrare electronică, prin e-mail, cu următorul conținut:

        vCheia de activare a produsului - inclusă în formularul digital al comenzii;

        vLinkul pentru descărcarea produsului on-line;

        vInstrucțiuni de instalare;

        vFactură Fiscală;

Limba de utilizare : Toate limbile;

Arhitectură : 32 biți / 64 biți.

Compatibilitate  Windows 10, 8.1,  8, 7 Service Pack 1, Server 2016, Server 2012 R2, Server 2012 sau Server 2008 R2. Rețineți că Office 2016 nu va fi acceptat în Windows 10 LTSC 2019.

* Varianta de comercializare:

  > disponibil ca achiziție unică pentru o singură activare / 1 PC;

Descriere

Continut : Word,Excel,Power Point,One Note,Outlook

Editie / An : 2016

Office version : Home & Business (T5D-02316)

Platforma : Windows

PNK : T5D-02316

Tip Licenta :  Retail

Activare : Telefonica

 

Livrarea electronică a licenţelor (ESD - Electronic Software Delivery) reprezintă livrarea digitală a unui cod de produs direct către utilizator, împreună cu linkul pentru descărcarea produsului on-line.

Avantajele distribuției electronice a produselor software
• Achiziționarea de software în format digital se face simplu și rapid, fără perioadă de așteptare, fără costuri de livrare sau de manipulare. Nu aveți nevoie de suport de date sub formă de CD, DVD, USB, etc. În comparație cu distribuția de software pe suporturi fizice, costul distribuției electronice este mult mai mic, iar clientul se poate bucura de toate beneficiile unui produs la cutie fără a mai avea nevoie de elemente fizice însoțitoare;
• Software-ul poate fi instalat și activat imediat după livrare.
 

 

Comandați acum și vă vom trimite licenta/ licentele de produs direct prin e-mail.


Suită de programe potrivită pentru companiile mici și de familie

Office 2016 Home & Business oferă posibilități de o eficiență sporită de editare a textelor, foilor de calcul, prezentărilor, și email-urilor. Se adaptează preferințelor dvs. de muncă permițându-vă să captați ideeile cu ajutorul tastaturei, al creionului digital sau al ecranului tactil. În cazul în care ajungeți într-un impas, noua casetă “Spuneți-mi” de pe panglică vă va ajuta. Tastați un cuvânt legat de sarcina pe care doriți să o îndepliniți și căsuța vă va sugera opțiunile relevante. Dacă sunteți online, aplicația “Detalii” oferită de Bing vă va atrage atenția la alte surse de informații relevate conținutului fișierului pe care îl citiți. În plus, fiecare tab are acum o culoare diferită, nu vă mai pierdeți prin tab-urile deschise!

Cu mult îmbunătățit și lustruit în comparație cu suitele anterioare, versiunea 2016 elevează productivitatea prin funcționalitățile de teamwork, de co-autor, și flexibilitatea sa. Suita include Word, Excel, PowerPoint, OneNote, și Outlook.


În Word 2016 puteți urmări comentariile din documentele Word și să le marcați drept finalizate cu butonul de răspuns nou. Pe lângă aceasta, acum puteți edita documente PDF (inclusiv liste și tabeluri) direct în Word.


Excel 2016 vă ajută să economisiți timp prin noile instrumente de formatare care recunosc modele și completează datele automat. Noile diagrame și grafice Excel vor reda datele companiei Dvs. într-un mod clar și convingător. În plus, acum Excel vă recomandă cele mai potrivite grafice și diagrame pentru datele Dvs. și vă oferă posibilitatea de a le previzualiza înainte de a le aplica.


Cu PowerPoint 2016 puteți partaja prezentarea online pur și simplu trimițând un link colaboratorilor sau audienței dvs.


OneNote 2016 încorporează aproape orice fel de fișier (foi de calcul Excel, diagrame, clipuri audio, videoclipuri) și le sincronizează cu aplicațiile OneNote de pe celelalte dispozitive, ca să le puteți utiliza sau partaja de oriunde.


Outlook 2016 vă permite să răspundeți mai rapid cu ajutorul răspunsurilor în linie (răspunsurile poziționate direct în corpul mesajului inițial) pur și simplu tastând textul în Panoul de citire.

 

VALABILITA : 1 activare / 1 PC - PERMANENTA


 

ACTIVARE TELEFONICA

Cerinte de sistem

(valabil atât pentru Windows, cât și pentru macOS)
Computer și procesor
• Windows: Procesor de 1 GHz sau mai mare pe 32 biți sau 64 biți, cu set de instrucțiuni SSE2.
• macOS: Procesor Intel.
Memorie
• Windows: 2 GB de RAM.
• macOS: 4 GB de RAM.
Hard disk
• Windows: 3 GB de spațiu disponibil pe disc.
• macOS: 6 GB de spațiu disponibil pe hard disk. Format hard disk HFS+ (numit și macOS Extended sau HFS Plus)
Afișare
• Windows: Rezoluția ecranului de 1024 x 768.
• macOS: Monitor cu rezoluția de 1280 x 800 sau mai mare
Video
• Windows: Accelerarea grafică hardware necesită o placă grafică DirectX 10.
• macOS: Fără cerințe grafice.
Sistem de operare
• Windows: Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7 Service Pack 1, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 sau Windows Server 2008 R2. Rețineți că Office 2016 nu va fi acceptat în Windows 10 LTSC 2019.
• macOS: Versiunea Mac OS X 10.10 sau mai recentă. Pentru o experiență optimă, utilizați cea mai recentă versiune a oricărui sistem de operare.

 

Opinii despre produs

Deții sau ai utilizat produsul?
Spune-ți părerea acordând o nota produsului
Ratingul general al produsului
0 (0 review-uri)
Raspunde General
Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Politica noastra de confidentialitate. Am inteles